Nails met Catrice & MAC

nails glitterWelcome to rosywood, een van mijn favo lakjes op het moment.. een hele mooie donker oudroze kleur.
Maar wel een beetje saai als je verder een saaie outfit hebt. tijd voor Glitters en een how to!
nails mac potje
Dit mooie glitterpotje van MAC heb ik gebruikt voor mijn accentnagel. het komt uit Thailand dus waarschijnlijk echte nep..
Ik heb eerst al mijn nagels in 2 lagen met Welcome to rosywood gelakt, en dit goed laten drogen.
Vervolgens heb ik op mijn accentnagel een doorzichtige topcoat aangebracht, en terwijl deze nog nat is er glitters op strooien.
nails glitter fail
Zorg er wel voor dat het dopje goed op het potje zit.. anders valt er een berg glitters uit.. zoals hier.. handig!
Als je alle 2 je accentnagels gedaan hebt duw je de glitters voorzichtig aan. even laten drogen en de overige glitters afvegenmet een oude kwast.
Als alle overige glitters weg zijn kun je een laatste laagje topcoat aanbrengen.
Ik gebruik zelf de Topcoat van Essence looks like gelnails topcoat, deze vind ik erg mooi over de losse glitters.
nagels pinkHet resultaat, een mooie glimmende accentnagel tussen de mooie oudroze lak van Catrice.

Als je de glitters  beter wil zien moet je geen topcoat gebruiken, dan blijft de structuur beter zichtbaar.
Ik heb dit wel gedaan zodat het langer houdbaar blijft!

Wat doen jullie om een nagellak look te pimpen?

8 thoughts on “Nails met Catrice & MAC

Geef een reactie

