Balmi Lipbalm Raspberry

balmi doosjeBalmi Lip Balm, 4,95 euro bij Douglas.

Het vrolijke lipbalsem bolletje dat ik altijd nog eens wilde proberen! Ik heb veel goeds erover gehoord, en eindelijk heb ik er eentje om te testen.

Hij komt in een leuke kleine verpakking waar je het balletje al in ziet zitten. hij heeft een knalroze kleur met opschriften als: Super smooth lips en  Love Life, Love Lipbalm.balmi open doosjeaan het balletje zit een touwtje met een ringsluiting, zodat je hem aan je sleutels of aan je tas kunt hangen.. nooit meer n lipbalm kwijtraken!
het balletje gaat handig open door een draaisysteem.
balmi openBalmi beschermd je lippen tegen schadelijke UVA en UVB stralen en voorkomt dat je lippen droog worden of barsten. met SPF 15.

Test! mijn lippen zijn van het gure weer afgelopen week flink gaan scheuren en trekken.. perfecte timing balmi!
balmi lippen
Boven mijn droge ruwe lippen en onder mijn moist lippen met Balmi op.
Hij smeert makkelijk.. vraag me af hoe ik dat ga doen als het bijna op is? eruit lepelen?
Hij voelt lekker zacht aan op mijn lippen, niet te plakkerig en ruikt lekker naar framboos..
Er staat op het doosje Flavour, maar het ruikt toch echt alleen, proeven doe je niks.

Na hem een aantal dagen gebruikt te hebben merk ik wel al verschil, mijn lippen zijn al een heel stuk hersteld en ze voelen zachter.
Ik ga hem lekker blijven gebruiken, en zeker in de zomer is hij fijn met zn spf 15 bescherming.

Hebben jullie een Balmi? en wat vinden jullie ervan?

16 thoughts on “Balmi Lipbalm Raspberry

  1. De knalroze verpakking vind ik echt geweldig! Frambozen, jammie😉 De lipbalsems van EOS zien er vrijwel hetzelfde uit. Het idee van een ronde lipbalsem vind ik erg origineel, maar ontzettend onhandig. Wanneer ik bijv. ga stappen, stop ik met enig regelmaat een Labello in mijn broekzak. Maar, zie eens zo’n enorme ronde lipbalsem in je broekzak te krijgen😉

  2. Wat een leuk dingetje! Doet me heel erg denken aan mijn eos-eitje, maar dat wist je al😉 hij lijkt me lekker, een goede tip voor als mijn eitje op is (en dat zit er echt aan te komen nu)!

  3. Ik heb er al meerdere positieve reviews over gelezen, daarnaast lijkt de geur mij goddelijk! Ik ben wel benieuwd naar de ingrediënten, want ik ben zo’n knol wat overal allergisch voor is als het om lippen gaat. :’) Rosebud Salve was mijn favoriet, totdat ik allergisch werd.😦

    • polybutene, paraffinum liquidum petrolatum ozokerite synthetic wax ethylhexyl palmitate parafin methoxycinnamate ceracarnauba buthyl methoxydibenzoylmethane-3 butryrospermum parkii butter jojoba oil diethylamino acetate phenoxyethanol methylparaben prophylparaben c177891…
      Dat is alles wat erin zit volgens het doosje, hoop dat je er wat aan hebt!😉

Geef een reactie

