I Love… Coconut & Cream Bodybutter

coconut footI Love… Coconut & Cream bodybutter, 5,95 euro bij Douglas

Deze creme gebruik ik echt voor alles, droge benen, rode plekjes en ook als voetencreme.
Het is een Bodybutter dus wat steviger in textuur dan een gewone bodylotion, dit vind ik fijn omdat het product dan meestal ook mijn voeten goed gehydrateerd achterlaat.
Tip:Als je erg droge voeten hebt smeer ze voor het slapengaan in met  bodybutter en dan een katoenen sokje eroverheen en de hele nacht laten zitten, s’ochtends heb je dan echtwel lekker zachte voetjes!
coconut cremeDe bodybutter ruikt heerlijk zoet naar Kokosnootmilkshake, yummie! lekker zomers geurtje.
hij smeert lekker uit en is ook niet te dik van substantie. hij zorgt voor zachte benen, zachte voeten en soms ook voor zachte handen als ik mijn handcrème niet binnen bereik heb.
Ik had ook de Raspberry variant van deze bodybutter, ook erg lekker maar deze was na 4 maanden niet meer goed.. beetje jammer. terwijl ik deze al bijna n jaar heb nu.

miss piggys BF
Op mijn tenen draag ik 11, Miss Piggy’s BF van Catrice.. en vernieuwd lakje uit de nieuwe collectie.

Met mijn kokosmilkshake bodybutter en knalgroene teennagels mag de zomer beginnen, ik heb nu wel genoeg gehad van die sneeuw!
zijn jullie voeten al zomerklaar?

12 thoughts on “I Love… Coconut & Cream Bodybutter

Geef een reactie

