Zomerkleren!! Outfit voor op vakantie

mint rokjeGeshopt: zwierig rokje en strapless topje! Rokje 12,95 en top 9.95 euro.

Leuke zomerkleren, die had ik niet meer.. en aangezien het nu toch officieel lente is mag ik zomerkleren kopen!
Ik heb vorig jaar een grote kastopruiming gedaan, en alles weggegooid wat me niet meer paste of gewoon oud en versleten was.
ik kwam erachter dat ik gewoon korte broekjes had van groep 8. das dus al bijna 13 jaar geleden… dat kon dus echt niet meer.
mint rokje broekje
Het rokje is van de New Yorker en van het ”merk” Amisu. Het valt asymmetrisch, aan een kant langer dan aan de andere kant. Toen ik het op de hanger zag vond ik m al leuk! lekker zomers kleurtje ook.
Maar wat echt speciaal is aan dit rokje is dat er een broekje inzit, kun je lekker wijdbeens zitten, dingen oprapen en dansen.mint rokje hangend

Dit rokje kun je op je heupen dragen of bij je middel, ik kies voor dat laatste omdat de rok anders heel lang lijkt, en mijn benen heel kort.
Omdat de rok al lekker opvallend is qua valling en kleur heb ik gekozen om er een simpele strapless top bij te dragen. deze vond ik bij de Coolcat.
Nu nog leuke accessoires, zon en ik ben klaar!

mint rokje assesoiresZelf dacht ik meteen aan mijn leuke hartjes zonnebril, mijn oversized strik (4,95 Claire’s) de snoepjes ring die om 2 vingers gaat en een simpel mintgroen armbandje met een  strikje.

Deze outfit gaat zeker mee deze zomer naar Valencia en Sofia!
hebben jullie al zomerkleren geshopt?

8 thoughts on “Zomerkleren!! Outfit voor op vakantie

Geef een reactie

