Andere haarkleurtjes!

cella kleurtjesHeey! ik heb weer iets anders met mijn haar gedaan, ik heb er allemaal gekleurde plukjes in gemaakt in het dipdye effect.
Misschien hadden jullie het al gezien op de fotos van Scheveningen, toen had ik het ook al.

directions kaart 3 kleurenIk gebruik de semi permanente verf van La Riche Directions, dit is een hele fijne verf omdat er geen ammonia of peroxide aan te pas komt.
Je moet je eigen haar lichter maken dmv blonderingspoeder, en als je haar lichtblond is kun je de kleuren die je wilt erop doen. inwerken laten en uitspoelen.
Et voila klaar is je mooie kleur!

Ik heb zelf voor de kleuren Violet, Turquoise en Flamingo pink gekozen, op de foto lijken mijn plukjes donkerder.. maar in het echt zijn ze wat lichter van kleur.


De verf zit in potjes, dus je hoeft de verf niet weg te gooien na 1x gebruiken.. handig als je zoals ik alle kleuren wel leuk vind. Ik heb er dus n stuk of 5 verschillende kleuren in mijn badkamer laatje liggen.
de kleur blijft niet heel lang zitten, bij elke wasbeurt verlies je iets van de kleur en zijn intensiteit.. als je lang genoeg wacht worden de plukjes straks pastelkleuren.
Ze lopen dus snel terug in kleur, maar zelf vind ik dit wel leuk steeds n lichtere tint.

Voorlopig houd ik het bij mn plukjes, maar in de zomer wil ik weer iets compleet anders, Ariel Rood haar!
kat-von-d-la-ink-red-red-hair-redhead-Favim.com-145691
Een beetje zoals het haar van Kat von D. Deze kleur vind ik echt heel mooi!

En jullie, nog spannende haarkleuren van plan?

12 thoughts on “Andere haarkleurtjes!

Geef een reactie

