coppery brown eyelook met Sleek

copper eyelook big eyeThink out of the box! Ik ben niet iemand die snel bruintinten of kopertinten gebruikt met mijn make-up of kleding. doe mij maar kleur!
Maar in mijn mooie sleek snapshots palette zaten deze kleurtjes me aan te staren en me te verleiden ze te gebruiken.

In mijn ooghoeken en op mijn wenkbrauwbot heb ik martini gebruikt, daarna geblend met washed ashore en daarnaast nog sunset geblend met een matte zwarte oogschaduw.

coppery eyelook
Zelf vind ik het niet geweldig, ben toch meer hooked aan de mooie pasteltinten in mijn palette!
wat vinden jullie, vaker doen?

14 thoughts on “coppery brown eyelook met Sleek

Geef een reactie

