Genomineerd voor de Versatile Award!

image2

Vrijdag 15 Maart ben ik door Mirjam van http://jewelyz.wordpress.com genomineerd voor weer een award!
Deze keer de Versatile Blog Award! heel erg bedankt en superleuk dat je mijn blog leuk genoeg vind om te nomineren!
Ga zeker ook even op haar blog kijken, ze maakt schitterende nail arts en schrijft ook over budget producten!
vind je het leuk om ook de liebster award nog eens te bekijken? https://cellamaassen.wordpress.com/?s=liebster+award&x=9&y=9

De regels voor de Versatile Award zijn:
– Nomineer 15 mede bloggers die redelijk nieuw zijn
– Laat die 15 mensen weten dat je ze genomineerd hebt
– vertel 7 random facts over jezelf
– Bedank de blogger die je genomineerd heeft + link.
– zet het versatile award plaatje in je bericht.

7 Random facts over Cella ( opent de random facts van de liebster award, ik wil jullie andere dingen vertellen)
DSCN0110Dit ben ik met Kerst 2012 samen met Mieny mijn Kat. We hebben haar al 13 jaar.

–  is verslaafd aan Likzout & dan het liefst een grote pot, met een salmiaklolly erbij om te dippen.
–  verft haar haar al sinds haar 12e.
– gek op de muziek van Florence & The Machine
– Wil deze zomer knalrood lang Ariel haar (ookal is dat superslecht voor haar haar)
–  haar lievelingsthee Aardbei slagroom van de Aldi is
– Gaat deze zomer op vakantie naar Bulgarije
– gekke printjes en felle kleuren overal op, kleren schoenen nagels haar !
DSCN0025Een klein deel van mijn Furby collectie
cella kayDit ben ik samen met mijn lieve vriendje Kay❤

Deze mensen en hun leuke blogs heb ik genomineerd!
1. Sofie
van Beautysparkles.nl
2. Lois
van Loislorinde.nl
3. Danielle
van Makemeblush.nl
4. Jasmijn
van Lavieestbeauty.blogspot.nl
5. Kimberly
van Birdsandbeez.nl
6. Kayleigh
van Lovefortea.wordpress.com
7. Marloes van Beautyjuf.nl
8. Stacey vanstaceyswereld.nl
9. Malou vanMadebymalou.blogspot.nl
10. Phaeda van Glossyblog.nl
11. Tineke van mysupersweetlife.com
12. Alette van Blissfullbeauty.nl
13. Laura van Lifestylesnapshot.wordpress.com
14.bianca van Bibibianca.wordpress.com
15 Vivian van Beautyfrique.com

Allemaal erg leuke blogs van leuke meiden! ze staan niet in volgorde, omdat ik ze allemaal leuk vind!
Als je de award niet leuk vind hoef je natuurlijk niet mee te doen!

12 thoughts on “Genomineerd voor de Versatile Award!

  1. Wat leuk om te lezen! En wat een gave Furby collectie, ziet er echt heel leuk uit😉 Ik heb niet eens een Furby!😉
    En mooi haar heb je, ben benieuwd naar je Ariel-look van de zomer!

Geef een reactie

