My new studded Boots

green boots bedMijn nieuwe booties! from Den Haag, 15,- euro 


Begin Maart ben ik samen met mijn geweldige vriendje naar Katwijk aan zee, Scheveningen en Den haag geweest, op bezoek bij vrienden!
het was koud en waaierig weer, geen echt standweer dus..
Maar wel leuk om de zee eens te zien zonder duizenden bikini meisjes en gillende zandkasteelbouwende kinderen!
Omdat het niet lang uit te houden was aan zee zijn we lekker gaan winkelen in Den haag. waar ik dus deze booties gekocht heb!
boots balkonIk weet niet meer precies wat voor winkeltje het was, maar hij had opheffingsuitverkoop… nice!
Ik vind laarsjes altijd leuk, maar omdat ik redelijk brede kuiten heb, en maat 36 zitten ze vrijwel nooit leuk.
Omdat ik dus kleine voeten heb maken ze de schacht van de schoen ook altijd superklein.. en dan krijg ik worstenbeentjes -___-
boots samen balkonHet leuke van deze boots is dus dat ze niet zo strak zitten aan de bovenkant, maar wel gewoon goed passen bij mn wreef en de zijkanten…
Ik vind het een leuk koopje voor 15,- euro!

zeker leuk voor het weer hier, alweer sneeuw gisteren hier in Arnhem!
wil ze in de lente nog lekker vaak gaan dragen onder wat lievere jurkjes, wat vinden jullie?

14 thoughts on “My new studded Boots

Geef een reactie

