Paramore gaat make-up lijn maken met MAC!

paramore mac Yeah! een van mijn favo bands, Paramore gaat samenwerken met MAC, ofja de zangeres dan! hoe gaaf!

We kennen hayley van haar oranje, rode haar en haar badass look

hayleyhierboven een collage van hayleys verschillende kleuren oranje rood en roze haar🙂
De Paramore zangeres en het make-upmerk gaan samenwerken en lanceren 15 april een make-upcollectie, verkrijgbaar via maccosmetics.nl.

In haar collectie zitten verschillende dingen: MSF Lightscapade en lipstick Sounds Like Noise (fel mat oranje).

ondanks dat dit geen budget is, wilde ik hem jullie toch laten zien omdat ik er zelf erg benieuwd naar ben!
hoe vaak gebeurt het dat 2 dingen die je leuk vind gecombineerd worden?!

9 thoughts on “Paramore gaat make-up lijn maken met MAC!

    • Cella, ik wil jou en je blog nomineren voor de Versatile Award (op mijn blog kan je hier meer over lezen). Wilde je eigenlijk een mailtje sturen, maar ik kan je email nergens vinden op je blog dus vandaar even zo🙂

  1. SUPERVET! Toen ik het hoorde was ik echt rete nieuwsgierig naar de collectie, zo te zien komt er iets prachtigs uit.🙂 Ben benieuwd hoe de producten er in real uitzien + hoe de pigmentatie is. Love Paramore!

Geef een reactie

