Limited edition Candy Shock van Catrice

imageOok Catrice komt weer met een nieuwe Limited Edition, en ik moet eerlijk zeggen, deze lijkt me nóg leuker dan die van Essence..
Dit zijn gewoon helemaal mijn kleurtjes.. kijk snel met me mee!
Catrice Candy Shock brengt je terug in de zoete droomwereld.Mierzoete pasteltintjes en snoepprintjes, alles kan én mag deze lente!
image (1)
Deze mooie baked eyeshadows zijn er in 4 kleuren:  01 I Scream: Ice Cream!, 02 Play it blue, 03 Bring me Peach  en 04 It’s Honey Money.
Ik ben zelf erg benieuwd naar de roze variant! ze gaan 3,89 euro kosten.image (2)
Lipstick met intense verzorging.  Het buitenste deel zorgt voor verzorging en het binnenste voor een zoet kleurtje, 2 in 1 en super handig! 3,99 euro.
image (3)Deze blush is ook supermooi, vooral deze mooie koraalkleur met een vleugje oranje, zal zeker mooi zijn op een bruine huid. Multicolor blush in 01 Sugar shock EUR 4,59
image (4)
Jaaa eindelijk pearls die betaalbaar zijn… hier zat ik echt op te wachten!  01 Cotton Candy en 02 Sugar Shock 2,99 per stuk.image (6)
ook mierzoete kleurtjes bij de gewone lakjes zijn welkom hoor! 01 I scream: Ice Cream!, 02 Play it Blue, 03 Bring me Peach & 04 Vanilla Love 2.69 euro
image (5)
Met dit product kun je op een handige stick manier je velletjes verwijderen van je lippen. Natuurlijk met suikerkristallen en een superzoet smaakje en geurtje. 2.99 euro

Wat vinden jullie van deze Collectie, heb je al een Wishlist?

15 thoughts on “Limited edition Candy Shock van Catrice

  1. Mooie kleurtjes, ik hou van die pastelkleurtjes.
    En die pearls lijken me helemaal geweldig !!
    Inderdaad eindelijk pearls die ook betaalbaar zijn, en makkelijk verkrijgbaar natuurlijk😉
    Wat heb je trouwens een leuke Blog !!
    Ik heb zelf ook een Blog, lijk het je misschien leuk om elkaar te volgen ??
    Mij wel !!🙂 Liefs, xxx

Geef een reactie

