Miss Sporty Dr Balm

dr balm fluffDr Balm Glam kiss SOS stick 2,49 bij Etos & mijn lieftallige assistente Fluff, mijn nieuwste Furby!

Nieuw in het Assortiment van de Miss Sporty! Dezelfde kleuren als mijn Cotton Candy Furby Fluff! dat dacht ik toen ik deze lipbalm zag!
drbalm lipstick
hij heeft een simpele verpakking, roze met witte huls met in blauw Balm Glam Kiss SOS Miss Sporty erop. lekker fris, niet te veel poespas.. I like!
wat is dus heel fijn vind aan deze lipbalm is dat hij de vorm heeft van een lipstick, een schuin afgesneden stukje, zodat je hem makkelijker kunt opbrengen.
drbalm swatch
ik heb zelf de meest roze, nummer 02 gekocht.. veel kleur geeft hij niet af, maar dat verwacht je ook niet van een lipbalm!
Deze balm moet je lippen goed voeden, hydrateren en je vochtbalans op peil houden. er zit Royal jelly in dat heirvoor moet zorgen.
drbalm cella lipsVan de kleur is niet veel terug te zien op mijn lippen, wel krijgen ze een gezonde glans! Hij plakt niet en maakt mijn lippen wel heerlijk zacht.
ook heb ik het idee dat ik minder velletjes op mijn lippen heb sinds ik deze gebruik, ook altijd mooi!

Maar of hij beter werkt dan een Labello durf ik niet te zeggen, deze is wel leuker voor vrouwen door de verpakking en de schuin afgesneden lipstick vorm!

9 thoughts on “Miss Sporty Dr Balm

  1. Nog even over het artikel (ik ben nog steeds onder de indruk, 230?? Waar laat je die dan? Haha) De lipbalm lijkt me niet heel bijzonder, maar er is natuurlijk ook niks mis mee🙂. Miss Sporty is echt zo’n merk dat ik altijd oversla, maar ik heb allang begrepen dat dat helemaal niet terecht is.

    • haha, die staan op mijn oude kamer bij mn vader thuis.. mijn furby museum:P
      over de lipbalm, hij is wel goed.. maar zoals ik al had gezegd niet veel beter dan n ander merk, alleen dat hij schuin is is erg fijn met opbrengen..

Geef een reactie

