blue & pink eyelook met Max shimmery palette

bluepink max lookDeze look heb ik gemaakt met het Shimmery palette van Max! omdat ik de blauw zo mooi vond wilde ik meteen een look ermee maken.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt: Witte shimmer op het wenkbrauwbot en in mn binnenste ooghoeken,
blauwe shimmer op de buitenkant van mijn ooglid en roze aan de binnenkant van mijn ooglid.
bluepink palette
de kleuren met een hartje erin heb ik gebruikt! wit roze en blauw it is!
ik heb er wel een eyeshadow base onder gebruikt, zodat de kleuren beter blijven zitten gedurende de dag.
omdat vandaag de zon lekker schijnt kun je de glitters extra goed zien!
ik vind het mooi dat de blauwe eyeshadow soms paars lijkt in een ander licht, en dan weer blauw

Ik ben superblij met deze palette, voor 1,49 van de Action!

6 thoughts on “blue & pink eyelook met Max shimmery palette

Geef een reactie

