Catrice Light- Reflecting concealer

light reflect dopCatrice Light- Reflecting concealer, 1 euro in de kortingsbak van het Kruidvat
De verpakking is een lange, shiny draaipen. Ziet er goed uit, maar wordt bij mij al snel een vinger vlekken plakpen. De Re-Touch Concealer is in drie tinten verkijgbaar, 01 Ivory, 02 Light Beige en 03 Rosy Beige. Niet gigantisch veel keuze! Ik heb zelf 03 rosy beige, deze komt best goed overeen met mijn huidskleur.
Catrice: “De ultieme romige, lichte concealer voor stralende ogen en een frisse uitstraling: lichtreflecterende pigmenten en een medium dekking gecombineerd met hydraterende ingrediënten verbergen donkere kringen onder de ogen en camoufleren andere kleine oneffenheden in een mum van tijd. De zachte textuur voelt prettig aan op de gevoelige huid rond je ogen. Verkrijgbaar in drie kleuren in een premium zilver draaipen.”
light reflect  klodderAan één kant zit een kwastje, aan de andere kant een stukje waaraan je kan draaien. Hierdoor komt er concealer uit het kwastje en kun je het gelijk opbrengen. dit is een erg fijn systeem. Geen extra kwastjes nodig en geen vieze vingers. light reflect swatchHier heb ik hem op mijn arm geswatched, hij is goed gepigmenteerd, smeert makkelijk uit.. Op mijn arm lijkt hij wat te roze, maar in mijn gezicht ben ik zelf ook net wat donkerder.
Ik heb hem getest op mijn ” beginnende wallen” omdat de huid daar altijd wat donkerder is.. en het werkt, geen blauw meer, maar gewoon huidskleur.
verder heb ik niks gemerkt van het licht-reflecterende.. of zou ik dit juist  niet moeten merken?

2 thoughts on “Catrice Light- Reflecting concealer

Geef een reactie

