Snow Jam lakjes

snowjam 2 lakjesEssence Snow Jam nagellak, kortingsbak 1,- euro per stuk

In de kortingsbakken van de Kruidvat kun je hele leuke budget dingen vinden, deze keer heb ik 2 nagellakjes van een eerdere Limited edition meegenomen.
Ik heb de kleuren: 02 Lilac is my style en 03 Life is a freeride. in het potje shimmeren ze een beetje.

snowjam paarsDe paarse lak is heel mooi dekkend, in het echt is hij wat paarser dan op de foto.. op de foto heb ik 1 laagje nagellak op.
snowjam blauwNormaal hou ik niet van blauwe nagels, maar dit vond ik wel een fris kleurtje, een beetje aquablauw zelfs. hier ook met 1 laagje nagellak.
snowjam 2 lakjes handen
Mooie dekkende lakjes, op de laatste foto heb ik 2 laagjes op. wel jammer dat je de shimmer die je in t flesje ziet niet op je nagels terugziet. dan was hij net wat specialer geweest!

7 thoughts on “Snow Jam lakjes

Geef een reactie

