Pro Set Provitamine B5 style & Care Hairspray

proset flesProset hairspray 2,79 euro

Zoals jullie inmiddels van mij weten ben ik hairstyliste, laatst stond ik in de kruidvat, shit vergeten goede haarlak mee te nemen bij een kapperswinkel!
Toen maar een inspectie uitgevoerd op het kruidvat hairspray schap.. en toen leek me deze hairspray van proset goed genoeg om te gebruiken tot ik weer mijn eigen vertrouwde hairspray had.
proset love your hair
Pro set zegt zelf: Ultra sterke formulering voor langdurige en soepele versteviging tot wel 24 uur. plakt niet, makkelijk uitkambaar.
met pro vitamine B5 voor gezond glanzend haar en laat geen resten achter..
” Love your hair everywhere, want je haar heeft wel een beetje liefde nodig”

Nou, Ik heb hem getest.. en mijn haar geeft het van alles, maar geen liefde!
De eerste keer dat ik m probeerde dacht ik dat het nog wel een redelijke haarspray kon zijn, goede spuitknop, komt niet teveel uit, precies genoeg.
de tweede ochtend dat ik hem wilde gebruiken, drukte ik op de spuitknop en…. niks gebeurde.. het ding was al verstopt.
Even uitspoelen met lauwwarm water en hij moet zn kunstje weer doen dacht ik, wat ik toen alleen nog niet besefte is dat ik dat dus elke ochtend moest doen, als ik deze horror spray wilde gebruiken!
proset spuitdopDaarnaast doet hij niks van wat hij belooft te doen, Mijn haar zakt na 10 minuten weer in elkaar als een pudding, mijn gemaakte krullen blijven niet zitten.
Het maakt mijn haar niet glanzend, eerder vettig..

Als je deze tegenkomt in het kruidvat, loop er dan asjeblieft langs…

2 thoughts on “Pro Set Provitamine B5 style & Care Hairspray

  1. Hmm.. vreemd, ik heb namelijk van dat merk die met de zwarte verpakking, ultra strong ofzo, en ben er best tevreden over! Best stevig, blijft lang zitten, geen problemen met de spuitknop…

Geef een reactie

