My skin caring cleansing wipes

makeupdoekjesEssence, my skin make-up verwijderingsdoekjes, 1,75 euro

Normaal gebruik ik altijd een makeup verwijderaar in flesvorm. een cream en een Tonic.
Maar na deze een tijdje gebruikt te hebben kreeg ik toch het gevoel alsof mijn huid erg droog werd..

Ik heb deze doekjes eigenlijk gekocht voor mee op vakantie, mee op weekendje Limburg enz. zodat ik niet met die onhandige flessen hoef te slepen.
makeupdoekjes doekje
De doekjes zeggen vuil en waterproof make-up in een handomdraai te verwijderen op een zachte manier, die je huid niet uitdroogt en ook nog eens je huid zacht maakt door granaatappel en bamboe.
De doekjes zijn redelijk dik, zodat ze niet scheuren als je ze gebruikt.

Ik gebruik deze nu al een tijdje, lang genoeg om te vertellen of ik ze fijn vind… en…. ik heb mijn tonic niet meer aangeraakt!
Deze doekjes voelen superfijn aan op je huid, ze irriteren mijn ogen niet, en ik krijg er geen tintelend gevoel bij.
En het allerbelangrijkste, ze halen mijn make-up er compleet vanaf! voor mij hoeven al die flessen niet meer, doe mij maar doekjes🙂

makeupdoekjes beschrijJe doet net geen maand met de doekjes, ze zitten per 25 verpakt.
Deze gaan zeker mee op vakantie!

4 thoughts on “My skin caring cleansing wipes

  1. klinkt als een fijn product .
    Ik gebruik zelf nooit doekjes omdat ik het gevoel heb dat ik daar mijn gezicht niet mee schoon krijg alleen als ik geen zin heb en even gauw moet wil ik ze nog wel is pakken.

Geef een reactie

