Lipliner zoooo nice!

liplinersLipliners essence 0,99 eurocent

Zelf erger ik me er altijd aan als een felle lipstick gaat uitlopen buiten je lippen, heb je zoveel moeite gedana om m er netjes en strak op te krijgen.. loopt hij uit.
Toen zei mijn moeder tegen me, waarom probeer je geen lippen potlood, waarop ik lachtend de reclame nadeed ” lipliner is zooo 1989 mam”

Toen ik al de nieuwe producten van essence weer eens aan het bewonderen was, zag ik ze opeens.. lipliners…
voor 0,99 cent kun je het wel proberen dacht ik zo.. ik heb gekozen voor de kleuren 06 Satin mauve en 07 cute pink
lipliners swatches
Oehw, die satin mauve is wel erg donker.. eens kijken of we een lipstick hebben die daar in de buurt komt, je wil natuurlijk niet dat de lipliner te zien is onder de lipstick. want dat is passé.
lipliners en lipsticks
Dit leken mij de beste kleurtjes voor bij elkaar, Satin Mauve met de stay matte gloss velvet rose en cute pink aan pinkadilly circus gekoppeld.
lipliner lipfotoTadaa, ik vind cute pink & pinkadilly circus de mooiste combinatie.. hier zie je niet dat ik een lipliner draag. en ikvind zelf satin mauve nog nét gaan met velvet rose… krijg al bijna het omlijnde lippen idee hierbij..
Toch maar even een lipstick in die kleur vinden;)

Note: ik krijg mijn lippen gewoon niet fatsoenlijk op fotos, heel raar, ze lijken altijd scheef?! iemand tips?

6 thoughts on “Lipliner zoooo nice!

  1. Ah, lippen zijn gewoon rot om te fotograferen, zelf probeer ik het gewoon van mijn hele kin te nemen, of een heel stuk van mijn gezicht en knip het dan uit. Werkt voor mij het beste + een spiegeltje erachter en als het nodig is kan je de foto ook nog eens rechtzetten. On topic: I ADORE lipliners!

Geef een reactie

