Etos hand care

etos handEtos, Hand & Nail lotion en Handcream Care, samen voor 3,- euro

Handig meeneemformaat, lekker smeren als je in de trein of bus zit.. dat is wat ik wil.
Deze vrolijke tubes hebben een inhoud van 75ml.

Hand & Nail lotion
Deze verzorgende lotion voedt je handen intensief, de vochtinbrengende extracten hydrateren de huid, waardoor je natuurlijke vochtbalans hersteld wordt. De lotion bevat nagelversterkende stoffen om breken en scheuren tegen te gaan. de lotion maakt je handen en nagelriemen weer soepel en zacht.

Handcream Care
Deze intensief beschermende handcreme is geschikt voor de dagelijkse verzorging van je handen. De speciaal voedende formule met Shea butter en pro-vitamine B5 hydrateerd tot diep in je huid en helpt de vochtbalans te herstellen. deze handcream beschermd je handen optimaal tegen invloeden van buitenaf en geeft een voelbaar zacht resultaat.

Oke, poezelige handjes dus, alsdus Etos zelf.. Let’s try..

etos hand swatchesLinks de Hand & Nail lotion en rechts de Handcream care.
De Hand & Nail lotion is vloeibaar, een echte lotion en ruikt zacht naar komkommer. De Handcare Cream is veel creamiger, en ook een stuk vetter. deze ruikt naar sheabutter..

De lotion trekt lekker snel in en je handen voelen meteen een stuk zachter aan, verschil voor mijn nagelriemen merk ik nog niet echt, maar ik gebruik hem pas 2 dagen, dus dat kan nog komen.
De Cream trekt niet heel snel in, maar je merkt wel verschil als hij eenmaal is ingetrokken, mijn handen voelen niet meer ruw en zijn weer babybillen zacht.

Ikzelf heb niet echt een favoriet, de hand en nail lotion zit in mijn tas, lekker snel even smeren in de trein op weg naar mijn werk.
Als ik thuis ben pak ik sneller de Cream, omdat ik dan wat meer tijd heb.
Ze zijn allebei fijn, en maken je handen beide lekker zacht, ik denk dat de cream net wat voedender is dan de lotion…

2 thoughts on “Etos hand care

Geef een reactie

