My skin oil free tinted moisturizer

myskinEssence My skin, tinted moisturizer, 1,99 euro

Deze Peach en Acai berry Creme deed mij erg aan het principe van de BB cremes denken, verzorging met een kleurtje. Maar aangezien Essence al een BB cream uit heeft wil ik het verschil wel eens weten!

Deze creme ruikt lekker naar perzik, is goed te smeren en niet klodderig.myskin swatch
Ikzelf heb de creme voor light skin getest, je hebt m ook in medium en dark. Kort uitgelegd is een tinted moisturizer een dagcrème die je gezicht wat kleur geeft.
Verwacht geen foundation-effect maar wel een lichte dekking van roodheden en een egale huid. Ideaal voor in de zomer of voor mensen die net als ik niet zo’n fan zijn van een dikke laag foundation.

Zelf merk ik wel dat ik meer creme gebruik dan foundation, voor foundation gebruik ik een druppel ter grootte van een erwtje, hier had ik er wel 3 van nodig..

myskin voor en naLinks heb ik geen dagcreme of foundation op, Rechts heb ik de tinted moisturizer op!
Deze kleur lijkt veel meer op mijn natuurlijke kleur dan de BB cream van Essence.. dus ben hier ook positief over!
Deze dagcreme met kleur mag blijven, terwijl ik de BB cream in naturel aan mijn zusje heb gegeven, omdat ze bruiner is dan ik.

Geef een reactie

