Action Nagellak remover pads

nagellak padsNagellak remover pads, zonder aceton, 0,99 euro

Heey dit is handig..voor in mn tas, geen gesleep met losse watjes en n hele fles aceton.. dus nam ik ze mee om te testen!

nagellak pads open
De pads zelf zitten in een handig doosje met draaidop, als je ze open maakt ruik je niet die sterke aceton geur, omdat deze er dus niet inzit.. wel ruik je meteen een olie achtig luchtje..
Alsof je in een autogarage bent.. niet echt lekker dus!
De pads zelf doen hun werk goed, ze halen je nagellak er goed af, maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd.

nagellak pads vinger
Alleen al bij aanraking van deze pads heb je supervettige vingers, en bij het afhalen van de nagellak zijn je nagels ( en halve vingers) ook covered in vet..
dacht eerst dat dit olieachtige de aloe vera was die erin zou zitten, maar na 5 minuten is deze olielaag op mijn handen nog steeds niet weg…

Dit is dus allesbehalve makkelijk voor in je tas, of je moet al een wasbak op wieltjes meenemen om ze erna weer olievrij te krijgen..
zelf voor de 0,99 cent zou ik deze niet nog eens kopen.. Jammer action!

6 thoughts on “Action Nagellak remover pads

  1. Uch, ik had die ook eens van de Hema dacht ik. Precies hetzelfde, een enorm vettige laag en pas maar op met eten, voordat je het weet zit de geur daaraan en proef je het in je mond. Ik beet toentertijd op mijn nagels, nou zo leerde ik het wel af. xD

  2. Gut, wat jammer dat jullie er niet tevreden mee zijn! Ik juist wel. Ik kom van een flesje aceton met een watje, en vond dit een prima vervanging. Die, voor mij, rare dunne schijfjes blijven heel, je moet iets meer wrijven dan met aceton, maar na het handen wassen zijn mijn nagels helemaal schoon, ongekleurd (soms kreeg je zo’n gele waas) en mooi glanzend glad. En mijn nagelriemen ook. Ja, het ruikt naar dat wat de smaakstofindustie ‘aardbei’ noemt, maar ik vond het niet hinderlijk.

Geef een reactie

