Sleek Snapshots palette

sleekSleek Snapshots palette, 9,99 euro.

Zo ga je op zoek naar een Extension tang, en zo vind je in een kappers afro winkel Sleek producten!
Ik heb al zóveel goeds over sleek gehoord op andere blogs.. Dat ik besloot om er eentje uit te proberen, wel een moeilijke keuze, want ze hadden er best veel.
Ik heb uiteindelijk voor dit palette gekozen omdat het een heleboel felle kleurtjes heeft, maar ook naturel tinten.
Wat ik verder nog heel mooi vind is dat er matte en shimmery kleurtjes inzitten! Perfecto!

sleek open

Het palette is dicht gewoon simpel zwart,  met in glimmende letters Sleek erop. Maar zo gauw je het openmaakt zie je de mooie kleurtjes stralen.
er zijn 12 kleuren, dus voor tien euro heb je heel wat!sleek swatches 1
Dit zijn de kleurtjes van de bovenste rij, zonder eyeshadowbase eronder.
Summer Breeze: Een matte, mint groene kleur.
Martini: Een zilver/goude shimmer. Prachtig als highlighter of voor in de ooghoeken.
Kiwi flower: Zoals de naam al zegt, een zacht groene shimmer.
Lotus flower: Een lila shimmer, me like!
Humming bird: Een turquoise shimmer, met goud/groene glitters.
Tequila sunrise: Laat het oranje maar knallen! Een felle oranje shimmer.sleek swatches 2Sand walker: Deze kleur valt bijna weg op mijn huid. Een beige, matte nude kleur.
Washed ashore: Een matte kleur die in het doosje bruin lijkt, maar op de huid meer naar oranje is.
Sunset: een koperen shimmer kleur.
Green iguana: Een groene shimmer.
Purple haze: Mat, donkerpaars.
Magenta madness: Mat, zuurstok roze.

De kleuren hebben een mooi pigment, ze zijn mooi romig en blijven goed zitten. Zelf vind ik de shimmer varianten nog beter houdbaar dan de matte tinten.

Magenta Madness en summer breeze zijn absoluut mijn favorieten! Ben blij dat ik dit palette heb, superhandig voor op vakantie!
Als jullie een look willen zien met deze kleurtjes laat maar wat weten!

Geef een reactie

