C1000 Douchegel Fresh & Fruity

c1000 douchegelC1000 Douchegel, Fresh & Fruity, 1,49 euro

Op zoek naar een betaalbare en lekker ruikende douchegel? Stop met zoeken!
Deze douchegel viel me op omdat hij een lekker vrolijke verpakking heeft, lekker zomers met Citroen en Granaatappel.

douchegelHij belooft goed te hydrateren en verfrissend te zijn..
Ik heb hem een paar keer gebruikt onder de douche, wat me als eerste opviel is dat hij écht superzoet ruikt..
ik vind dat lekker, maar hier moet je natuurlijk wel van houden.
douchegel klodderDe substantie is erg waterig, niet heel dik. Hij smeert makkelijk uit en schuimt ook goed.
Hij maakt mijn huidje lekker zacht en je ruikt hem toch nog wel na het douchen, hij is niet heel erg aanwezig maar als ik aan mijn armen ruik, spoor ik toch nog een sprankje citroen/ granaatappel..

Ik vind hem geslaagd, eens kijken of C1000 nog meer van deze lekkere douchegels heeft!

5 thoughts on “C1000 Douchegel Fresh & Fruity

Geef een reactie

