Essence BB cream

bb tubeEssence BB Cream, 3,99 euro

De revolutie op beautygebied, BB cremes.. de dure merken hadden ze al, Maar Essence heeft er nu ook een!
Hij is te krijgen in 3 kleuren en ik ga 02, Natural vandaag testen!
De tube zelf ziet er lekker jeugdig uit, felle knal roze letters, ziet er leuk uit toch?
bb swatch
Hier ze je hem op mijn huid, zo lijkt hij wel heel donker, en zelfs een beetje een oranje gloed.
De structuur is goed, niet te stroperig, maar wel dik genoeg. Ook zit er in de BB creme een SPF30.

BB met en zonderLinks is zonder foundation, rechts met BB cream.

Qua werking en textuur vind ik dit een fijne BB creams, vooral als je op zoek bent naar iets meer dekking en een goede SPF bescherming.
De juiste kleur vinden blijft alleen wat lastig, deze is net te donker voor mij..Gelukkig is dat niet erg want hier kan ik mijn zusje wel blij mee maken, die is net wat donkerder.

One thought on “Essence BB cream

Geef een reactie

