Max Baked Eyeshadow summer palette

action summerMax Baked eyeshadow, 423 Summer, Action 1,29

Nadat ik het eerste paletje geprobeerd had was ik wel nieuwsgierig naar deze variant. Het Gold palette van de vorige review vond ik al supermooi!
Lekker felle kleurtjes, vrolijk en zomers.. en dan heet dit palette summer?

action openZo zien de kleurtjes eruit, Roze/rood, Paars, Lichtblauw en Groen.

action swatch summer Ook deze kleurtjes zijn goed gepigmenteerd! Dit is ook weer droog. vooral de groene vind ik mooi, deze heeft een gouden glans erin..

action swatch summer nat En ja hoor, nat vind ik ze weer mooier, de kleuren zijn dieper en hebben een meer shiny effect..

action summer eyelookNiet zo zomers als de Gold palette look, maar toch ook mooie kleuren..
Wat vinden jullie?

4 thoughts on “Max Baked Eyeshadow summer palette

  1. Heel mooi! Ik heb er ook een paar van, die oranje/goud/roze en een blauw/grijze, doen het erg goed =) gebruik ze ook vochtig, zelfs Ralf viel het op en vond het mooi haha! =)

Geef een reactie

