Catrice Neo Geisha collectie… Lip & Cheek colour


De limited edition Neo Geisha is vanaf februari te koop, ik zelf zag hem pas gisteren.

De collectie laat zich inspireren door het verre oosten en geishas.  Neo Geisha is een moderne interpretatie van de Geisha look die zowel Oosterse elementen als Westerse eigenschappen bevat.
Het kleurenpalet bestaat uit rood, donkerblauw, nude, groen, roze en paars, duidelijk een mix van traditioneel en modern.

Deze Eyeshadows vond ik niet meteen geweldig toen ik ze zag, deze kleurtjes hebben ze ook ongeveer zo in het normale assortiment, alleen de donkergrijze, antracietkleurige wilde ik wel hebben, maar die was er helaas al niet meer.

Deze keer niet zo’n erg uitgebreide collectie. De producten zijn Absolute Eye Colour in vier kleuren, een Kohl potlood, een Lip Brush, Lip and Cheeck Colour, Nail Polish in vijf tinten en Patch Eye Liners.

De lip brush vond ik wel supergaaf uitzien, zo met een touwtje eromheen gewikkeld.. echte Eyecandy! helaas heb ik al veeel van dit soort lipkwastjes en heb ik m niet meegenomen.

Dan nu het .. HET product waar ik al op zat te azen toen ik voor het eerst las over de nieuwe collectie: de Lip & Cheeck color creme…
Dit mooie felroze kleurtje wilde ik proberen!

catrice neoOmg, look at it! Its pretty!!
De lip-wang combi is niet origineel, maar wel heel handig. De kleuren vind ik alle drie prachtig uitzien! maar niets is zo mooi als CO2 Picked cherry blossoms!

De creme is best hard, wat het smeren niet heel makkelijk maakt, wel handig dat je niet teveel eruit pakt.
Hij dekt goed en is goed op te bouwen in kleur, op je wangen 1 keer voor een subtiele blush en op je lippen een paar laagjes voor dat knal effect.

catrice neo swatcxhZo ziet hij er op mijn huid uit, lekker knal! Dit zijn 2 laagjes omdat ik de kleur goed wilde laten zien.IMG_0988
Ook de kleur op mijn wangen is picked cherry blossoms! Op mijn lippen vind ik hem toch het mooist!

catrice neo lips
Hierboven de creme colour zo op mijn lippen, en onderste is met een doorzichtige gloss erover.
Ik vind de kleur supermooi fel roze! wat vinden jullie?

 

 

 

6 thoughts on “Catrice Neo Geisha collectie… Lip & Cheek colour

Geef een reactie

