Batiste Droogshampoo

batisteBatiste droogshampoo, 4,95 euro en te koop bij kruidvat

Nadat ik de droogshampoo van andrelon al een keer geprobeerd had, had ik eigenlijk de hoop al opgegeven! Deze liet me achter met vieze witte doffe strepen in mijn haar.
Maar toen kwam ik deze leuke vrolijke flessen tegen en dacht why not? Het is het beste voor je haar om het zo min mogelijk te wassen ( natuurlijk geen weken niet wassen) omdat je haar dan mooi blijft.
shampoos enzo tasten je hoofdhuid aan, die dan extra talg gaat produceren, waardoor je vet haar krijgt. En hoe vaker je dan gaat wassen, hoe sneller  je haar vet gaat worden.

Dus heb ik besloten om mijn haar 1x per week te wassen, maar omdat ik dan tegen het einde van deze week een vies gevoel krijg, gebruik
ik droogshampoo. Ik heb gekozen voor de Tropical variant, omdat deze lekker naar kokosnoten ruikt.


batiste fles
 
De Droogshampoo werkt direct bij vet en futloos haar en je hebt geen water nodig. De snelle behandeling revitaliseert het haar en geeft je kapsel opnieuw structuur en volume.
Je haar ziet er weer schoon en fris uit. In no-time een frisse look! en ook belangrijk: geen doffe of witte strepen in je haar !!

Je gebruikt de shampoo heel simpel,
stap 1: shake that bottle! goed schudden voor gebruik, alleen op je haar aanzet gebruiken en 30 cm van je hoofd afhouden met spuiten.
stap 2: even met je vingertoppen goed inmasseren
stap 3: uitborstelen, en je kunt je haar stylen zoals je gewend bent!

Je kunt de batiste droogshampoo in verschillende geurtjes krijgen! maar ook  bijvoorbeeld voor erg donker haar, de dark brown laat je haar zonder witte strepen lekker fris achter!
Snel & easy, precies hoe we dat willen zien van een droogshampoo!

3 thoughts on “Batiste Droogshampoo

Geef een reactie

