Hema White by Nature Dry Deodorant

hema deo Hema, White by Nature Dry deodorant 2,00 euro

Vanaf mijn 12e gebruik ik al jaren dezelfde deodorants, de vogue lijn met die mierzoete verpakkingen, vlindertjes, hartjes, hondjes.. noem maar op.
Deze ruiken heerlijk! en zijn ook maar 2,70 euro.
Maar omdat ik de laatste tijd merk dat ik last van mijn oksels heb na het scheren en dat ik de deodorant niet meer de hele dag ruik, is het tijd om een andere uit te proberen.

De Deo van de Hema is een dry variant, een frisse, efficiënte anti-transpirant die je moet beschermen tegen transpiratievocht en geur.
Hij bevat rijstkiemolie wat verzachtend moet werken en is geschikt voor alle huidtypen.

De verpakking is lekker simpel, wat we wel gewend zijn van de Hema. Gewoon een witte spuitfles met witte dop en paars opschrift, zoals de hele White by Nature lijn.

Toen ik deze deo voor het eerst had opgespoten, kwam me meteen een bekend geurtje tegenmoed.. Dove!
Deze deo ruikt naar mijn idee naar de Dove douche crèmes.. wel een lekker geurtje dus.

Ik heb hem nu een aantal dagen uitgeprobeerd en ik heb geen last van een prikkelig gevoel in mijn oksels na het scheren.
Ook merk ik dat als ik hem ‘sochtends opspuit ik hem ‘savonds nog ruik, wat ik wel fijn vind!
ik ruik geen zweetlucht dus wat mij betreft is hij geslaagd!

6 thoughts on “Hema White by Nature Dry Deodorant

Geef een reactie

