Catrice Ultimate colour lipsticks !

lipsticks catrice Catrice Ulitmate Colour lipsticks in de kleuren; 130 Frozen rose , 200 More is more & 210 Pinkadilly circus  3,99 euro.

Vandaag een stukje over mijn favoriete kleur; Roze.. in alle varianten!
Deze 3 Lipsticks zijn mijn all time favourites, voor elke gelegenheid wel een kleurtje.

Wil ik niet teveel opvallen, of heb ik al heftige eye make-up, dan kies ik voor Frozen rose, een zachte lichtroze tint. Wil ik juist wel opvallen dan kies ik voor More is More, een mooie Felle roze tint, die ik zeker vaker ga dragen in de zomer! Als laatste de Pinkadilly circus, deze heeft weer net iets meer rood in de mooie donkerroze kleur.. deze draag ik naar feestjes of n avondje uit.

lipsticks doppen De verpakking is niet heel speciaal, gewoon een zwarte shiny huls met daarop Catrice in grijze letters, aan de onderkant een doorzichtig stukje met daarop de kleur en de naam van de kleur.
Ze smeren goed op je lippen, voelen zacht cremig aan en blijven ook goed zitten, alleen na eten en drinken even bijstiften!

lipsticks swatches

Hierboven zie je de mooie kleuren, Frozen Rose, Pinkadilly Circus en More is More!

3 thoughts on “Catrice Ultimate colour lipsticks !

Geef een reactie

