My skin Mattifying day cream

dagcreme

Essence My skin, Mattifying cream 2,02 euro. ”skin care that you can see, feel and smell!”

De My skin producten ken ik al langer, ik heb al eens de intensively caring cream gehad. Deze gebruikte ik vooral als basis onder mijn foundation, en als ik ’s avonds last had van een droge huid.

Maar deze is bijna op dus tijd om een nieuwe uit te proberen! Essence bracht drie crèmes op de markt; eentje voor de normale, eentje voor de droge en eentje voor de gecombineerde huid.

Indien je benieuwd bent welke creme het beste is voor jou, kun je de test doen op: http://www.essence.eu/index.php?id=1529&L=0

dagcremes 2Bij mijn nieuwe creme kreeg ik een monster van de make-up verwijderingsdoekjes van my skin erbij.. eens uitproberen!
Maar terug naar deze creme, hij zou matterend moeten werken, zodat je geen glimmende T zone meer hebt.

Deze creme is ook gemaakt voor de jongere huid, want aan rimpelcreme hebben we nog niet zoveel op het moment.
Deze creme zorgt ervoor dat onze jonge huidjes krijgen wat ze nodig hebben:
Verzorging, bescherming en frisheid! verrijkt met blauwe druif en lychee voor intense hydratatie. Ook bevat deze creme uva en uvb filters.
dagcreme 3Op de foto zie je links de Intensively caring cream en rechts de mattifying cream, links smeert wat dikker omdat deze gemaakt is voor de drogere huid.
De creme laat zich makkelijk uitsmeren, is niet te dik en niet te dun. Hij ruikt inderdaad lekker naar zoete druifjes, wat absoluut een pluspunt is!

Wat ik zelf ook fijn vind is dat hij olievrij is, waardoor er geen laagje op je huid komt.
Na de eerste keer smeren merk ik vrijwel geen verschil met de andere creme, de intensively caring cream.
Hoe vaker ik hem gebruik, hoe fijner hij is, want met de andere creme had ik al snel een vettere huid op de helft van de dag, maar met deze merk ik hier eigenlijk niks meer van..

Ik vind dit een goed werkende, lekker ruikende creme, en zou hem iedereen aanraden!

Geef een reactie

