Catrice Nagellakjes!

catrice nagellakjesCatrice lakjes, Welcome to Roosywood & Pimp my shrimp

Gisteren was ik even bij de kruidvat, ik had nieuwe dagcreme nodig.. die van de review hiervoor ja😉
En dan kan ik het nooit laten om ook even bij Catrice, Essence, NYC & Gosh te kijken..

Ik zag dat de nagellakjes van Catrice 50% korting hadden, dus heb ik maar twee nieuwe kleurtjes meegenomen.
voor 1,35 euro kun je nog eens wat kleuren uitproberen. Ik heb al meerdere lakjes van Catrice, en deze bevallen goed. Ze lakken fijn, met een breed kwastje,
Drogen niet snel uit en ze doen er ook niet heel lang over om op te drogen.

catrice roze
Ik vind welcome to roosywood een hele mooie diepe kleur, het is geen roze, maar ook geen paars.. maar wel heel mooi!
Deze kleur is me nog nooit eerder opgevallen, maar ik ben blij dat ik hem heb meegenomen. staat best wel chique toch?
Ik denk ook dat deze kleur heel mooi is als matte tint, ik heb een matte topcoat van Hema dus dit ga ik nog uitproberen!

catrice oranje Er zijn niet heel veel kleuren die ik niet mooi vind, normaal is oranje daar een van.
Maar toen ik deze peachy kleur oranje zag vond ik hem toch wel mooi uitzien, op mijn nagels staat hij lekker zomers!

catrice combi Samen zijn deze kleurtjes ook leuk te combineren. ik heb hier een simpel stipjes patroon gemaakt vanaf het uiteinde van mijn nagels.
Lekker vrolijk toch?!

2 thoughts on “Catrice Nagellakjes!

Geef een reactie

