Purple eyelook met Essence & Gosh

purple eye

Grijze en paarse eyeshadows van Essence, 47, earl grey en 56 Hyped up &Gosheffect powder, Butterfly.

Vandaag ga ik jullie een eye make-up laten zien met allemaal verschillende paarstinten.

Ik heb meerdere eyeshadows van Essence en ben er eigenlijk wel tevreden over. Deze oogschaduw blijft droog niet erg lang zitten, maar als je ‘m nat gebruikt, geeft ’t echter wel een landurig en mooi effect.
De doosjes zijn erg goedkoop, erg aan te raden voor mensen met n beperkt budget dus, en zijn te koop bij Kruidvat

 

purple eyelook
Ik heb eerst de eyeshadow base gebruikt van essence, I love stage base. 2,45 euro. Dit is een vloeibare huidskleurige substantie, die ervoor zorgt dat je eyeshadow beter blijft zitten en minder snel in je huidplooitjes gaat zitten.

De earl grey heb ik droog gebruikt, op mijn hele ooglid voor een mooi matte effect. faarna heb ik de helft paars gemaakt met de hyped up,  nat zodat de kleur intenser is.
om deze kleuren mooi in elkaar over te laten gaan heb ik Gosh effect powder gebruikt, zodat de overgang minder hard en streperig werd..

 

One thought on “Purple eyelook met Essence & Gosh

Geef een reactie

