Essence 3D effect Cracking nail art

crackAl langer zijn er overal crackling nagellakjes verkrijgbaar, Opi heeft ze, pupa ook en nog meer merken.
Ik vond het tijd om het dus ook eens uit te proberen, omdat ik er zo benieuwd naar was..
Omdat ik budget dingen test, heb ik deze 3D effect cracking top coat meegenomen van de Essence, 2,49 euro.

Omdat het dus een topcoat is is het mooier om eerst een laagje nagellak in een andere kleur te gebruiken, ik heb gekozen voor een ( niet budget) lakje van Anny.
De kleur is 223, Little mountain cat en kost 9.95. Deze lakjes zijn te koop bij de Douglas.
Ik heb deze vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen omdat ik hem zo mooi vond, en ben er ook heel blij mee.
het is een oudroze kleurtje, met subtiele glans en heel kleine glitters in het goud en paars.

anny

Stap 1: laagje voor onder je topcoat.. Check!
Stap 2: Breng de crackling topcoat aan in een dun laagje

crack2 Nou, zelf vind ik het allesbehalve mooi! De coating doet op sommige nagels gewoon niks, en op sommige nagels een miezerig streepje crack..
Hmm dit vind ik wel heel jammer, had er veel meer van verwacht.

Misschien dat het komt omdat er glitters in zitten? de crackle coats van essence zonder glitters doen het wel goed, deze heeft mijn zusje Brittany.

Deze zou ik dus niemand aanbevelen, wat een smeerboel!

3 thoughts on “Essence 3D effect Cracking nail art

  1. Hmm ik heb de zilverkleurige van essence en daar gebeurde ook echt helemaal niks mee.. kreeg de nagellak er zelfs bijna niet meer af.. gaf ook geen mooie kleur, heel erg dof waardoor t niet zilver was maar grauwgrijs.. jammer =(

Geef een reactie

