Hey, let’s put some new shoes on!

vans nieuw 2

 

Nieuwe Vans

Yes!, na een eeuwigheid wachten ( 3 dagen) zijn mijn nieuwe beauties er!
Ik ben altijd al gek op Vans geweest, ze zitten superlekker en staan stoer, maar vans met mijn favo Galaxy printje, die had ik nog niet!

Ik vond ze op de plaatjes al mooi, Maar in het echt zijn ze nog veel mooier, echt hele mooie diepe paarse tinten.

jasje en shoes

Ik had pas geleden nog dit awesome vestje/ jasje gekocht bij de New Yorker, hij kost 19.95 euro.
Had ik al gezegd hoe leuk ik dit printje vind? Allemaal mooie roze en paarse tinten
Mijn schoenen passen hier super bij!

One thought on “Hey, let’s put some new shoes on!

Geef een reactie

