Hema Blushes

hema blushes

Hema blushes, wet & dry 4,50 euro en 5,50 euro

Zelf ben ik zo bruin als een melkfles, daarom is het vinden van de goede kleur blusher niet altijd heel gemakkelijk.
Deze blushes vond ik meteen erg mooi uitzien bij de hema, en ze waren mooi budgetproof! dus nam ik er 2 mee om te testen.

Blushers zijn belangrijk om je een gezonde gloed te geven, als ik een dagje geen blush op heb vragen mensen of ik ziekjes ben, omdat ik er bleek uitzie..
Dus wel belangrijk om er ”gezond” uit te zien, een gezonde gloed op mijn wangen.

Swatches van de 2 blushes

.hema

 

De eerste blush, de wat donkere oudroze tint is erg mooi, wel goed wegkwasten anders heb je een dikke donkere streep op je wang!
Wat ik ook mooi vind aan deze blush is dat hij mooi shimmert, het ziet er dan minder poederig uit op je gezicht.

De tweede peachy blush vind ik heel mooi subtiel, voor een look die meer nude is, dat betekend dat het lijkt alsof je geen make up draagt.. of heel weinig.
het leuke aan deze blush zijn de kleine subtiele gouden glitters!

De kwaliteit van de blush zelf is prima en de kleur is mooi. Ben je getint, of heb je net een bruiner kleurtje dan ik, dan kun je beter een donkere blush gebruiken.

 

Geef een reactie

