Etos Baked eyeshadow

baked eyeshadow

 

Baked Eyeshadow van de Etos

Vandaag ga ik deze mooie metallic eyeshadows voor jullie testen, Etos heeft ze al langer in het assortiment en ze kosten 3,99 euro.
Doordat deze oogschaduws gebakken zijn, geven ze meer kleur af.
Ik vind het zelf heel leuke kleurtjes, ik heb heel lang felle kleurtjes gedragen, maar de laatste tijd vind ik bruin en kopertinten heel mooi.

Swatches met de droge eyeshadows

baked swaps droog

De kleurtjes geven droog niet heel veel pigment af, vooral de zilverkleurige eyeshadow niet..
verder zit er wel al een heel mooie shimmer in

Swatches met een nat kwastje 

baked swaps nat

 

Stukken beter dit! kijk eens die mooie kleur van de zilverkleurige eyeshadow, droog zie je hem nauwelijks, maar een vochtig kwastje doet wonderen!
Ikzelf vind deze eyeshadows nat absoluut mooier, wat vinden jullie?

Hieronder draag ik ze zelf, ik draag de bruin/ koperachtige tint en de mooie zilvere, mijn favoriet!

baked eyelook

 

Op deze foto draag ik ook de Etos mascara en de Eyeliner, beide zijn waterproof.
Ik vind de eyeliner fijn, geen groot kwastje zodat je makkelijk een mooi strak lijntje kunt maken
Deze eyeliner kost 3,99 euro.

Het borsteltje van deze mascara vind ik erg fijn werken, hij loopt een beetje rond en hierdoor raak ik elk haartje.
De mascara maakt mijn wimpers vooral een stuk langer, ze gaan er niet echt van krullen en ze worden ook niet heel veel voller.
Ik heb de mascara in twee laagjes aangebracht, redelijk snel achter elkaar. Wanneer je te lang wacht of te veel laagjes aanbrengt gaat de mascara klonteren.

baked eye open

Etos baked eyeshadows, mooi gepigmenteerde eyeshadows voor een klein prijsje!

Geef een reactie

