NYC rock muse smokey topcoat

De NYC rock muse smokey topcoat

Deze lak viel me vooral op omdat er allemaal verschillende glitters inzitten, grote flakies maar ook kleine subtiele glitters.
Tijd om uit te proberen dus, want ik hou wel van mooie glitternagels, en als deze zo mooi is als in t potje… wauw…

Alleen dit lakje op je nagels doet niet zoveel, het zwart dekt niet mooi en de glitters komen zo niet goed tot hun recht..
Maar als je er een basis onder doet is hij vele malen mooier.. Als basis heb ik er een andere nagellak van NYC onder gedaan de 272 bowery black, deze is donkergrijs en heeft ook al een subtiel glittertje..

Wauw, het resultaat.. stukken beter dan zonder basis eronder!

Leuk bij de trend van deze winter, kleding en schoenen met studs, zo zijn je nagels even stoer als je kleding!

4 thoughts on “NYC rock muse smokey topcoat

    • dat kan,maar knalkleuren moeten gewoon knalkleuren blijven, ik heb hem ooit over een roze lak geprobeerd en dat resultaat vond ik niet mooi omdat er dan een ”viezig” laagje over de roze lak lijkt te liggen.

Geef een reactie

