Hair Smoothers, welke is het beste voor mijn haar?

hair smoothers 2
Herbal Essence, Schwarzkopf & Glynt

Mijn haar, mijn haar heeft al alle kleurtjes van de regenboog gehad, paars, roze, blauw.. welke kleur eigenlijk niet? Ik heb ze nu donkerpaars aubergine met roze dipdye.

cella krullen space 2

Zo heb ik mijn haar dus nu, maar voordat het er zo uitziet moet er na elke wasbeurt wel wat mee gebeuren…
Crèmes, Lotions, serums vanalles..

Vandaag ga ik wat vertellen over de producten die mijn kapot-van-het-verven haar weer mooi glad en glanzend maken!

Herbal Essence, beautiful ends leave in 4,49 euro
Dit leuke rode pompje belooft mijn puntjes te herstellen en mijn haar zijdezacht te maken

Schwarzkopf,  Got 2B smooth ’n Chiq anti frizz 6,99 euro
Dit mooi vormgegeven pompje belooft glad en zacht haar, bevat een UV-filter en beschermt ook nog eens tegen de hitte van föhn en stijltang. Klinkt dat goed, of wat?!

Glynt Malibu smoothing cream 14,95 euro
Styling cream voor volume en een flexibele fixatie, Gladmakende anti-frizz crème voor glans en zachtheid van het haar. Vergemakkelijkt Föhnstyling.

hair smoothers creme

Deze 3 beloven dus allemaal mijn haar zachter te maken en het mooi te laten glanzen.
Ik heb ze allemaal getest, de Herbal Essence maakt mijn natte haren makkelijk doorkambaar, maar eenmaal opgedroogd was mijn haar niet heel zacht of pluisvrij.. meer geschikt als anti-klit dus.
De Schwarzkopf smooth ’n Chiq daarintegen doet zijn werk goed! ruikt lekker, maar let op, bij veel gebruik word je haar snel vettig..
De smoothing cream van Glynt is veruit mijn favoriet, lekkere bloemetjesgeur, trekt snel in en zorgt daadwerkelijk voor meer volume, terwijl de andere cremes mijn haar juist slapper maken.

Budget praktisch kun je je haar zachtmaken met de Schwarzkopf smooth ’n chiq, wil je echter ook volume? dan zou ik voor de Glynt malibu gaan

 

5 thoughts on “Hair Smoothers, welke is het beste voor mijn haar?

  1. oh my god, je haar is werkelijk amazing,
    ben zelf mijn haar nu ook stap voor stap aan t kleuren en zit nu op soort aubergine kleur,
    maar wil het nog wel wat extremer. welke verf kan je aanraden??
    xx

    • als je van die felle kleurtjes wilt, dan zou ik semi permanente verf kiezen, dit is ook beter voor je haar. ik gebruik zelf graag La riche directions.. omdat je de kleuren ook onderling kunt mengen:)
      je kunt ze ook gebruiken om je kleur net een andere of fellere gloed te geven. ik verf mijn haar aubergine en dan doe ik er dark tulip van directions overheen voor de glans..

Geef een reactie

