Footcare creme voor zachte voetjes

voetencreme

Footcare voetencreme voor hielkloven

Omdat het nog steeds winter is, en mijn huid daar echt superdroog van gaat worden na een tijdje, heb ik deze creme meegenomen van… de Action!

Hij ziet er wel schattig uit, simpel witte drukverpakking, met in het midden twee blije voetjes met allemaal bloemetjes in het groen.
instant zomergevoel?!  ik wil ook wel weer lekkere zachte voetjes, liefst voor de lente, zodat als er dan een klein zonnestraaltje is ik dan snel in mn slippertjes kan glijdeDe creme is speciaal ontwikkeld voor een actieve verzorging van de huid bij ruwe, droge hielen. de stof hyaluonzuur versnelt de vernieuwing van huidcellen en geeft een zacht gevoel aan je voeten.

verder hydrateerd het de huid, en sheabutter zorgt voor zachte en soepele voetjes..
Hij ruikt echt lekker, naar komkommer en citroen, en hij kostte 1,89 euro

Belooft veel goeds dus!
Na de eerste keer smeren merkte ik geen verschil, mijn voeten voelden nog steeds aan als schuurpapier.
Maar na n week elke avond smeren, merk  je wel degelijk verschil! niet dat mijn voeten nu zomerklaar zijn, maar wel een stuk zachter!

Ik ga dus nog lekker doorsmeren tot aan de lente!

Geef een reactie

