Oriflame Weather protective cream

De Oriflame Weather protective cream

Deze creme heb ik al een tijdje, maar hij is echt supergoed, vandaar dat ik hem met jullie wil delen!
Hij is voor je gezicht en handen, maar ik gebruik hem voor alle droge plekjes op mijn huid, zoals mijn ellebogen.

Dagelijkse verzorging voor extreme weersomstandigheden. bevat vitamine E en natuurlijke Cacoa boter met een vochtinbrengend en beschermende werking.
Omdat ik de hele dag in het water zit met mijn handen drogen deze eerder uit, en vooral in de winter, wanneer mijn handen toch al droger zijn.

Deze creme ziet er licht beige achtig uit, wat ik eerst raar vond uitzien.. maar als je weet dat het van de cacao komt snap je het kleurtje wel.
Hij ruikt naar een mix van sheaboter en een vleugje chocolade, altijd fijn cremes die lekker ruiken!

Er zit een folie op zodat de creme niet in het deksel gaat zitten, en om lekken te voorkomen.. erg makkelijk voor in je handtas dus!

Als je de creme pas op je handen hebt gesmeerd voelt deze nog vrij vet aan, dit trekt ook niet heel makkelijk in, dus even de tijd voor nemen.
Bij mij duurt het 5 a 10 minuten voordat het olie achtige laagje compleet verdwenen is!

Ik ben helemaal fan van deze creme omdat hij ook echt werkt, en ik heb hem nu al een tijdje, en hij is nog bijna vol, je hebt er niet zoveel van nodig en 2x per dag smeren is voldoende.

3 thoughts on “Oriflame Weather protective cream

Geef een reactie

