Lip balsem voor je nagels! Essence Nail & cuticle butter stick

AfbeeldingDeze nagelriem balsem kwam ik ook tegen, deze is van de nieuwe lijn van Essence. en voor 1,99 euro wilde ik hem wel uitproberen.

Ik ben verslaafd geraakt aan alle soorten lakjes, allemaal leuke kleurtjes, glitters, patroontjes noem maar op. Ik lak mijn nagels bijna om de dag, bij elke outfit hoort natuurlijk een ander lakje! maar echt goed voor je nagelriemen is dit natuurlijk niet.

ik smeer mijn handen altijd in met speciale handcreme van Oriflame, de Heat protecting cream, dus waarom niet even net wat meer tijd nemen en ook mijn nagels, en dan vooral mijn nagelriemen insmeren.

Als ik hem openmaak ruik ik meteen een heerlijke  fruitige geur, een beetje een smoothie van banaan- aardbei en appel ?hij heeft een makkelijk draaisysteem zodat je niet hoeft te knoeien.

Verder zit hij boordevol met vitamine E, shea butter, lanoline en natuurlijke bijenwas, deze ingredienten zorgen ervoor dat je nagelriemen niet gaan scheuren, trekken of barsten.

Kortom; deze mag niet missen in je handtas!

Geef een reactie

